donderdag 22 augustus 2013

"Paspoortje"

Oké, het spijt me heel erg dat ik niks heb geschreven, maar ik ben het gewoon totaal vergeten! ;(
Dus voor degenen die dit lezen en die me nu willen slaan. Ga je gang!

Ik maakte vroeger weleens een "paspoortje" zoals ik dat dan noemde... Daarin stond dan mijn naam, leeftijd, geboortedatum, hobby's, lievelingseten enz.
Ik ga die nu weer maken, gewoon omdat dat kan en omdat ik het leuk vind :D.

Paspoort:

Naam: Arina Maaike ........
Leeftijd: 14
Geboortedatum: 13-08-1999
Geboorteplaats: UMCG Groningen
Hobby's: Afspreken met vrienden, lezen, computeren, piano spelen, volleyballen met een ballon en buiten zijn.
Lievelingseten: Brownies en sandwiches. :D
Broers/zussen: Één zusje, Grieteke.
Huisdieren: Drie katten genaamd; Pipo, Zusje en Sientje. Twee konijnen genaamd; Droppie en Wolie. Één vis waarvan ik de naam niet weet omdat hij van m'n zusje is... En een hamster genaamd; Wiske.
Lievelingsvoorwerp (kies iets randoms): Een kaarsje :D.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden..

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten