vrijdag 2 augustus 2013

Foto's van de Week | Films in de bios | Augustus - #1

Melding; kijk voor een nieuwe post, hieronder. Ik had hem per ongeluk opgeslagen bij concepten...

Alweer een Foto's van de week.
Deze week is het thema; films die nu in de bios zijn :P. -Ik weet dat het een raar thema is, maar ja-


De smurfen 2. Niet dat ik daar echt heen wil. Alleen ik vind Smurfin’s haar zo leuker, dus.. Haha.


The Heat… Lijkt me best een leuke film :D. Alleen ik denk niet dat ik erheen ga. Zoveel tijd heb ik namelijk niet over…


Dit vind ik zo’n leuke :D. Ik houd echt van de minions uit Despicable Me (Verschrikkelijke ikke). <3<3

Naar welke film wil jij nog heen?

Xxx

Ps. Ik ga morgen op vakantie en ik weet niet of ik wifi heb. Dus ik beloof niks.. Maar waarschijnlijk post ik niet zoveel meer of zelfs helemaal niet. Ik ben woensdag weer terug. Dus ik denk dat er sowieso donderdag weer wat nieuws is :P.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten