maandag 15 juli 2013

Tag! 40 vragen!

Heyy,
Hier heb ik weer een tag. Hij heeft 40 vragen. Dus kom maar op:


1. Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? Ehm.. eigenlijk lig ik nog in mijn bed, ik ben namelijk op vakantie en slaap op de (uitklap)bank. En we hebben de bank nog niet weer ingeklapt. Dus.... Maar ik werd om half zeven wakker :P.

2. Diamanten of parels:
Parels

3. Wat is de laatste film die je gezien hebt?
Despicable me op TV :D.

4. Wat heb je vanmorgen gegeten?
Ik ben nu aan het eten. Maar ik eet een kaiserbroodje met honing.

5. Wat is je officiële naam?
Arina

6. Wat is je 2e, 3e, 4e naam?
/

7. Wat eet je het liefst?
Pizza, frietjes, Nasi... en chocolade! :-) Ik ben erg ongezond :P.

8. Wat vind je niet lekker?
Broccoli.

9. Wat is je lievelingspannenkoek?
Ehm.. eentje met spek en kaas. Nomnomnomm.

10. Wat is je favoriete cd?
Ik luister eigenlijk niet zoveel CD's meer. Maar dan zijn mijn favorieten toch 19 en 21 van Adele.

Untitled

11. Wat voor auto heb je?
Ik ben 13, ik heb nog geen auto...

12. Favoriet broodje?
Heb ik niet echt. Oh wacht! Een warm croissantje met hagelslag (dat smelt zo lekker :D).

13. Aan wat voor personen heb je een hekel?
Arrogante mensen, mensen die denken dat ze de baas over iedereen kunnen spelen. pesters, meelopers en mensen die het altijd beter weten!

14. Wat draag je het liefst?
Jeans met een T-shirt.

15. Waar ga je het liefst naartoe met vakantie?
Maakt niet uit, maar het liefst wel iets warms :D.

16. Waar wil je je oude dag doormaken?
Bij degenen van wie ik houd.

17. Waar ben je geboren?
Groningen

18. Waar heb je gewoond?
Zevenhuizen, Marum en 2x in Leek.

19. Naar welke sport kijk je het liefst?
Eigenlijk geen één, ik houd niet van sport..

20. Coca Cola of Pepsi?
Coca Cola! Pepsi vind ik echt vies!

Fotky na časovej osi

21. Ajax of Feyenoord? 

Geen van beide! :$

22. Ben je een dag of nachtpersoon?
Dagpersoon!

23. Pedicure of Manicure?
Manicure. Maar beide hoeft niet echt van mij.

24. Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen?
Ik ben over 29 dagen jarig!! :D

25. Wat wilde je worden toen je klein was?
Moeder :D.

26. Piercing of oorbellen?
Oorbellen. Maar dat zijn eigenlijk ook piercings.

27. Ooit al eens in Afrika geweest?
Nope... Maar ik wil er wel heen.

28. Ooit een auto ongeluk gehad?
Nope.

29. Favoriete dag van de week?
Vrijdag, want dan ben ik eindelijk van school af! :P

30. Favoriete restaurant?
Die heb ik eigenlijk niet...

31. Favoriete bloem?
Een roos.


32. Favoriete ijssmaak?
Citroen, maar eigenlijk vind ik die perenijsjes (je weet wel, die waterijsjes) het lekkerst.

33. Favoriet fastfoodrestaurant?
Mc Donalds.

34. Hoeveel keer heb je je rijexamen gedaan?
0 keer. Ik mag nog niet hé.

35. In welke winkel wil je al je geld uitgeven?
Ehm.. H&M ofzo.

36. Bedtijd?
21.30.

37. Laatste personen met wie je uit eten bent geweest?
Mijn vader en zusje :D.

38. Waar zit je op dit moment?
In de kamer van ons appartement.

39. Wat is je favoriete kleur?
Blauw.

40. Hoeveel tattoos heb je?
Zero.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik in ieder geval wel! :D

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten