vrijdag 19 juli 2013

Foto's van de week | Aapjes | Juli #2

Heyy,

hier alweer de 2e foto's van de week! Dat gaat echt snel! Dit keer heb ik een thema uitgekozen dat niet erg vaak gebruikt wordt (denk ik). Het thema is; Apen. Ik vind apen echt coole dieren :D. En daarom ga ik er drie foto's van plaatsen. Alle foto's zijn van WeHeartIt.

Checkmate. ✔ | via Tumblr
Mihihi, deze zag ik staan bij mijn foto's op WeHeartIt. Ik vind hem zo lief en toen dacht ik... Er zit een aap in, dus.... Ik vind deze foto leuk, omdat ik ten eerste de film Mowgli (waar dit plaatje uit komt) erg leuk vind :D. En ten tweede, ik vind hem gewoon schattig. Wat een goede redenen ook weer...

only the best post
Awhh, deze vind ik zo lief. Een aapje, helemaal lonely. En dan ook nog zo'n schatje :D:D.

Photographer  :D | via Facebook
Kijk, zo'n aapje wil ik ook. En dan ook nog één die ook echt foto's kan maken. Hoe cool is dat? :D Ik ben nu dus best wel een beetje jaloers op die man... Deze foto is dus ook mijn favoriet.


Dit waren alweer drie foto's.

Vonden jullie ze leuk? En welke is jullie favoriet?
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten