woensdag 14 augustus 2013

Maandelijkse quotes #2

Waarom moet dit nou maar één keer in de maand? Omdat ik anders twee wekelijkse foto/plaatjes-posts heb. Ja maar, maar, ik zie zoveel leuke quotes.. Dus snel beginnen :P:


s h a w e h | via Tumblr

Deze vind ik echt goed. Ik zie iedereen altijd zo vreselijk no-live op hun mobiel kijken enzo. Mijn zusje doet dat nu dus ook.. Ze heeft namelijk net haar eerste mobieltje... Duss... MENSEN HET ECHTE LEVEN IS NIET OP JE MOBIELSCHERMPJE HOOR!! -Sorry dat moest dr ff uit-.

impossible

Awhh, dat plaatje <3. Oké de quote vind ik echt goed, en vooral met dat plaatje erbij. Zoals jullie misschien weten zit een vriendin van mij in een rolstoel. Zij wilde vroeger ook graag dansen, maar dat kan niet... Maar toen was daar.. Rolstoeldansen! Ze ging op les, en had daarvoor heel goed geoefend met draaien (ze was hier nog jong en klein enzo) en toen kwam ze daar. Bleek dat iedereen nog moest leren draaien met de rolstoel, terwijl zij dat al lang kon! *zucht* 

Facebook

Mihihi, goed hé. Ik heb nog nooit een vriendje gehad. En als je het zo bekijkt, denk je echt. Hoe krijg je het voor elkaar! :P

Minions languaje | via Facebook
Haha, sorry deze moest er echt even bij! Ik hou van de Minions. Echt! Ze zijn zo schattig! :D

#mtvhottest Justin Bieber


Dit moet ik echt eens even doen. Ik sta er eigenlijk haast nooit bij stil hou goed ik het heb. Vooral als je mijn leven vergelijkt met dat van iemand uit Afrika ofzo.

Dat was het alweer!

Wat vind jij een mooie quote?
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten