donderdag 1 augustus 2013

Instrumentale covers



Ik luister best wel vaak muziek. En ik luister op dit moment best wel veel instrumentale covers. En ik post ze hier dus even :P.



Hier twee covers van ThePianoGuys. De bovenste is Rolling in the Deep van Adele, die hier gecoverd wordt op piano en cello. Die daaronder is een cover van One Direction - What Makes You beautiful. Daar coveren vijf mannen het nummer op één piano. Wat het bijzonder maakt. - Ik vind One Direction niet echt leuk, maar deze cover wel :P-.


Deze cover is erg bekend. Maar dit is dan ook erg knap. Voor als je het nog niet kent. Dit is de band Walk off the Earth die Somebody That I Used to Know van Gotye coveren. Maar ze gebruiken maar één gitaar. Maar eigenlijk moet je dit gewoon gezien hebben. Dus kijken maar! :P - Goed hier wordt ook in gezongen, maar ik vond dat deze erbij moest -.


Dit is een jongen die het pianostuk River flows in you van Yiruma covert. Ik vind het zelf best mooi en knap enzo, maar dat is eigenlijk een kwestie van smaak. Verder heb ik er niet zoveel over te zeggen :$.



Deze cover heb ik net pas ontdekt, toen ik wat rond zat te surfen op youtube. Ik vind het nummer Viva La Vida van Coldplay, wel oké (dat nummer wordt hier dus gecoverd). Stiekem vind ik deze versie leuker. Ook het filmpje is leuk :D.

Welke cover vind jij het leukst? En ken jij nog leuke instrumentale covers?
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten