donderdag 8 augustus 2013

Before I die {Done} - tag

I'm back! Ja ja, goed hé :P. Het spijt me dat ik niks gepost heb, maar de internetverbinding was zo traag en viel steeds weg, dus..

In deze tag ga ik dingen noemen die ik heb gedaan, en daar een Before I Die plaatje bij zetten. Niet dat ik al super veel bijzondere dingen heb gedaan. Maar deze tag leek me gewoon leuk :D.
  

Ik ben toen ik 11 was, (denk ik) met mijn moeder, mijn nicht en zusje naar Disney land geweest. Dat was echt super leuk! :D


Niet dat dit heel bijzonder is ofzo, maar ik wilde hem er toch bij. Ik vind the Hungergames-reeks (in het Nederlands de Hongerspelen) echt super leuk :D. Het is spannend en origineel en ik vind Peeta heel leuk <3.


Hier ben ik eigenlijk best wel trots op :D. Ik heb in mijn hele leven echt wel 100 boeken gelezen. Ik lees namelijk echt super veel en vind het dan ook erg leuk.


Ik speel al 4 jaar piano, (ik vind mezelf nog steeds niet goed maarja…) en ik vind het erg leuk om te doen. Ik zou er eigenlijk na deze zomer mee stoppen - omdat ik mijn lerares niet echt geweldig vind :$ - , maar dat doe ik toch maar niet, daar is het gewoon te leuk voor. Ik ga nu gewoon om de week naar les.


Ik heb best lang haar. En ik vind het wel mooi, maar het is soms best irritant. Nou zeggen mijn vrienden dat ik het in laagjes moet doen, of in ieder geval wat korter. Maar ik weet niet..

64033_552421854785279_20574348_n.jpg (500×313)

Ik was (samen met mijn vader en zusje) op Kreta, een Grieks eiland, en daar zaten op 5-10 minuten loopafstand naar het strand. We waren daar dus ook vaak te vinden. En dus ook s’avonds. :D

Hebben jullie ook al leuke/speciale/bijzondere dingen gedaan? En zo ja, wat?

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten