donderdag 1 augustus 2013

Agenda :P

Yay! Het is alweer Augustus. En deze maand begint dan ook met heerlijk weer. Ik ga deze maand een aantal dingen doen. En ik dacht; waarom zou ik dat niet met jullie delen? Ik schrijf alleen de belangrijke dingen :P.

3-7 Augustus
Jeahh, over twee dagen lekker naar Noord-Brabant. Ik heb er echt heel veel zin. We gaan naar Beekse bergen en misschien naar de Efteling. :D

13 Augustus
Dan ben ik jarig :D. Alleen komt er niemand. Mijn 3 beste vrienden zijn dan op vakantie. I Hate Them! Nee, grapje. Maar bijna de halve familie (meer zelfs) is op vakantie :P. Dus.. dan ben ik lonerr…

18 Augustus
Op deze dag is mijn zusje jarig. En dan komt eindelijk de visite :P. Haha.

26 Augustus
Meh, deze dag boeken ophalen. Verder boeken kaften en waarschijnlijk cupcakes bakken met een vriendin, als traktatie voor de klas :D.

30 Augustus
Feestje! Op deze vrijdag (de eerste vrijdag na de vakantie) geven mijn vriendin en ik samen een feestje, alleen weten we nog niet precies wat we gaan doen :$.

Wat ga jij doen deze maand?
Xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten