zondag 11 augustus 2013

I Wish - tag

Dream On | via Tumblr

Soms vragen mensen wel eens; Wat is je grootste wens? De meeste mensen zeggen dan zoiets als, ik wil later gelukkig worden of ik wil een villa of een hond o.i.d. Wat ik wil zeggen is dat het zoveel van hetzelfde is. En dat mensen eigenlijk altijd iets voor zichzelf wensen. Maar denk eens aan alle mensen met kanker of met een handicap. Kijk als die iets wensen in de trant van; ‘Ik wil dat ik weer genees’ of ‘Ik wil van die stomme rolstoel af’, dan snap ik dat ook wel… Maar deze tag heb ik zelf bedacht. Hij heet de ‘I wish’ tag. En het gaat over wensen. Nou, je ziet het vanzelf wel. -Het is trouwens niet een hele lange tag-.

Wat is je grootste wens?
Mijn grootste wens is dat er een medicijn wordt uitgevonden tegen alle ernstige ziektes. Zoals; kanker, spasme enz.

Wat zou je voor “bezit” wensen (zoals een hond, een Wii of een pak wc-papier enz.)?
Haha, ik zou een onbewoond eiland wensen. :I Maar dan moet het wel tropisch zijn.. Dat lijkt me echt heerlijk. Om daar even uit te kunnen rusten.

Wat wens je voor een vriend(in) of familielid enz. (één persoon dus…)?
Mijn vriendin zit in een rolstoel. En hoewel het zo goed als onmogelijk is. Wens ik toch dat zij ooit weer helemaal goed zo kunnen lopen enzo.

Ik weet dat het niet zo'n lange tag was. Maar ik had niet zo veel inspiratie..

Wat is jouw grootste wens?
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten