vrijdag 9 augustus 2013

Foto's van de week | Tigers | Augustus #2

Ik ben (op vakantie) onder andere naar Beekse Bergen geweest. Dat was echt heel gaaf. Ik vond dat ze best veel tijgers hadden. En omdat ik het zulke mooie beesten vind, doe ik Tigers als onderwerp :D.

500px / Tiger in White by Bridgena Barnard

Dit vind ik echt een mooie foto. Een witte tijger (meestal heb je van die oranje-bruine) in een witte (of grijze, of hoe je het ook wilt noemen) achtergrond. Ik vind het er zelfs een beetje sprookjesachtig uitzien :D.

Alívio Imediato | via Tumblr

Deze vind ik gewoon schattig. Alsof er zo'n klein, schattig katje in de sneeuw staat. Haha, oké eigenlijk heb ik niet echt een goede uitleg om deze te plaatsen maarja...

Alívio Imediato | via Tumblr

Deze foto doet me een beetje denken aan onze kat. Die heeft ook altijd zo'n tongetje uit zijn mond hangen. Haha. Zoals je ziet alweer een witte tijger (met een bruinige tint). Deze foto vind ik ook gewoon mooi door de manier waarop de tijger uit zijn ogen kijkt. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het gewoon wat hebben. Hij lijkt op de één of andere manier een beetje suf maar toch uitermate (leuk woord :P) intelligent. 

Houd jij van tijgers? En welk plaatje vind jij het mooist?
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten