zondag 25 augustus 2013

Gedaan; deze vakantie

Ik heb het geweldige voorrecht om een week langer (dan de basisschool) vakantie te hebben. Maar ik heb ook het geweldige vooruitzicht; Morgen school :(.

Ik heb eerder dit artikel geschreven over wat ik deze vakantie wilde doen. Ik ga nu even afstrepen wat ik daarvan gedaan heb. Bereid je maar voor, het resultaat is dieptreurig.

Welcome August <3 | via Facebook

Met links leren schrijven
Ik kan sowieso beter met links schrijven dan in het begin van de vakantie. Maar het lijkt nog steeds op het handschrift van eehhmm... iemand die niet met links kan schrijven...

Meer piano spelen
Nou dit is dus absoluut niet gelukt.. :(

Mijn conditie verbeteren
Nou.. Dit is een beetje gelukt. Ik heb veel touwtje gesprongen. Maar ik heb niet het gevoel alsof mijn conditie een stuk beter is geworden...

Meer op FlyingPiano schrijven
Mwah.. Wat moet ik hier nou van zeggen. Soms heb ik het heel erg verwaarloost. Maar er was ook een tijd waarin het heel goed ging.

Zoals je ziet is het niet heel goed gegaan :$..

Had jij een doel voor deze vakantie? En is het gelukt?
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten